piątek, 1 marca 2013

Michel Moran,InoRos i jeszcze taka prośba ;D

Cześć wszystkim :) Przepraszam,że od razu nie napisałam notki,jak mi przyszły autografy,ale nie mogłam dodać coś zdjęć.

Jak wiecie 25 marca 2013r. w Łodzi odbędzie się pierwszy koncert w Polsce Justina Biebera.Jako,że od niedawna jestem Belieber mam do was prośbę,jeśli posiadacie konto na zapytaj.com.pl proszę Was serdecznie,żebyście na tej stronie kliknęli,że chcecie mi pomóc.http://zapytaj.onet.pl/konkurs/misjazapytaj/d7aa4d24c8608f034c28e5f54a00cceb61603416
Dla Was to tylko chwila,a dla mnie to bardzo ważne.Każdy kto kliknie,proszę o napisanie mi o tym w komentarzu,żebym wiedziała komu potem dziękować.

Autograf Michela Morana

Adres:bistrodeparis@o2.pl
Data wysłania:16.02.13r.
Data otrzymania:22.02.13r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam:e-mail
Uwagi:-


Autograf  zespołu Inoros


Adres:inoros@interia.pl
Data wysłania:05.02.13r.
Data otrzymania:22.02.13r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam:e-mail
Uwagi:-

Informujcie mnie o nn i jeszcze raz proszę Was o pomoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz