środa, 6 marca 2013

Doda ♥,Delfina i Bartek

Cześć :) U mnie z autografami co raz lepiej.Początek miesiąca i tygodnia i już autografy.Bardzo się z tego cieszę.A w dodatku dostałam autografy od Dody.Szczerze nie spodziewałam się tak szybko odpowiedzi.Dostałam kilka autografów od na swoich zdjęciach i Doda jeszcze od siebie dożuciłą pocztówkę.Miałam jeszcze jeden powód do radości z autografów,na jednym ze zdjęć Doda podziękowała mi za mój prezent,bardzo się z tego ucieszyłam :)  Wczoraj natomiast dostałam autografy o Delfiny i Bartka zwycięzców V edycji ,,Mam Talent". Dostałam dwa podpisane zdjęcia,ale niestety  bez dedykacji.


Autograf  Dody ♥




Adres:prywatny
Data wysłania:13.02.13r.
Data otrzymania:04.03.13r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam:list,4 zdjęcia + plakat
Uwagi:Dosyć szybka odpowiedź


Delfina i Bartek


Adresu nie będę na blogu dodawała jeśli ktoś chce,proszę pisać do mnie na maila ;)
Adres:mail
Data wysłania:06.02.13r..
Data otrzymania:05.03.13r.
Oryginał:tak
Dedykacja:nie
Co wysłałam:e-mail
Uwagi:-

Ostatnio zastanawiam się nad tym czy nie zacząć wymieniać lub sprzedawać autografów.Jakie jest Wasze zdanie na ten temat ? ;)

Informujcie mnie o nn :) Z chęcią zajrzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz