piątek, 15 lutego 2013

Basia Ritz

Cześć Wszystkim.;) Dziś przeszedł kolejny autograf w tym tygodniu.Bardzo się z tego cieszę.Mam nadzieję,że w miarę czasu będzie przybywać więcej grafów. :D
Dziś urodziny obchodzi  Doda ♥.Nie widać po Niej,że przybywa jej lat,wręcz przeciwnie.Już nie mogę się doczekać kolejnej płyty Doduli ;p
Teraz przejdę do autografu Pani Basi Ritz ,pierwszego zwycięscy polskiego MasterChefa.

Informujcie mnie o nn.

Autograf Pani Basi Ritz





Adres:prywatna wiadomość na FB
Data wysłania:05.02.13r.
Data otrzymania:15.02.13r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam:prywatną wiadomość na FB
 Uwagi:Dostałam bardzo miłą odpowiedz od Pani Basi,że w wolnej chwili z przyjemnością wyśle mi autograf.

3 komentarze:

  1. Gratuluje i zapraszam do odwiedzin http://kolekcja-podpisow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, bardzo latwo znalezc kontakt do Mia, wystarczy napisac przez jej strone internetowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Właśnie wygrałam bilet na koncert Justina Biebera!

    >> BiletyDarmowe.pl <<

    OdpowiedzUsuń