środa, 6 lutego 2013

Ewa Jach,Jurek Owsiak,Kristen Stewart,Beata Kozidrak

Cześć.Dawno mnie tu nie było.Jakoś nie miałam czasu i nic nie przychodziło.Nie chciało mi się dodawać nowej notki.Autografy są jeszcze z września i października.Teraz znów przyszła mi chęć zdobywania autografów powysyłałam trochę maili i mam zamiar w ferie wysłać listy do Dody,Maćka Musiała,Małgorzaty Kożuchowskiej.No dobra przejdźmy do autografów ;)


Autograf Ewy Jach






Adres:remik@my-music.pl
Data wysłania:11.08.12r.
Data otrzymania:03.09.12r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam:e-mail
Uwagi:-

Autograf Jurka Owsiaka




Adres:wosp@wosp.org.pl
Data wysłania:01.04.12r.
Data otrzymania:18.09.12r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam:e-mail
Uwagi:Zdziwiłam się gdy w skrzynce zobaczyła kopertę WOŚP,bo tylko raz pisałam do Jurka Owsiaka i już dostałam autograf.


Autograf  Kristen Stewart

Adres:kristenstewart@studiofanmail.com
Data wysłania:02.07.12r.
Data otrzymania:24.09.12r.
Oryginał:nie
Dedykacja:nie
Co wysłałam:e-mail
Uwagi:-


Autograf  Beaty Kozidrak


Adres:ewa@bajm.pl
Data wysłania:28.08.12r.
Data otrzymania:08.10.12r.
Oryginał: tak:
Dedykacja: nie
Co wysłałam: e-mail 
Uwagi:Zdjęcie podpisane złotym markerem ;D

Informujcie mnie o nn ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz