środa, 4 lipca 2012

Andrzej Seweryn,Jurek Owsiak,Grażyna Brodzińska,Inna,PZPN

Witajcie Moi Drodzy,bardzo dawno tutaj byłam,ale najpierw nie było czasu potem nic nie przychodziło,ale teraz znalazłam czan na wysłanie trochę maili i na napisanie na blogu.Postaram się też napisać kilka listów do gwiazd.

Tak jak pisałam we wcześniejszym poście byłam 11 kwietnia na wycieczce do Warszawy do Teatru Polskiego.Miałam zdobyć autografy także innych gwiazd występujących w sztuce ,,Szkoła żon,,niestety nie udało się,ale za to zdobyłam autografy pana Andrzeja Seweryna aktora oraz dyrektora Teatru Polskiego.Było na prawdę bardzo fajnie.Spektakl był naprawdę ciekawy i fajny.Po przedstawieniu spotkaliśmy się z panem Andrzejem,który zrobił nam krótką,ale ciekawą lekcję teatru,a potem rozdawał autografy.Pan Andrzej to bardzo miły i spokojny człowiek:-)

Dziś zostałam mile zaskoczona bo w skrzynce znalazłam autograf piłkarzy Polskiego Związku Piłki Nożnej. Moimi wymarzonymi autografami polskich piłkarzy są autografy:Roberta Lewandowskiego,Kuby Błaszczykowskiego,Przemysława Tytonia oraz Wojtka Szczęsnego.Niestety autografy są nadrukowane a w dodatku nie ma autografu Przemka,ale to nic.Postaram się zdobyć te autografy jeszcze w tym roku:-)

Autograf p.Andrzeja Seweryna


Adres:-
Data wysłania:-
Data otrzymania:11.04.12r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam: osobiście
Uwagi:-

Autograf p.Jurka Owsiaka

Adres:wosp@wosp.org.pl
Data wysłania:01.04.12r.
Data otrzymania:11.04.12r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam:e-mail
Uwagi:-

Autograf p.Grażyny Brodzińskiej

Adres:oficjalna strona http://www.grazynabrodzinska.pl/polish/pl_kontakt.htm
Data wysłania:01.04.12r.
Data otrzymania:11.04.12r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam:e-mail
Uwagi:-

Autograf Inna

Adres:stefan.lucian@inna.ro
Data wysłania:01.04.12r.
Data otrzymania:02.05.12r.
Oryginał: tak
Dedykacja:nie
Co wysłałam:e-mail
Uwagi:-

Autograf Piłkarz Polskiego Związku Piłki Nożnej 
[tył]
[przód]

Adres:pzpn@pzpn.pl
Data wysłania:02.07.12r.
Data otrzymania:04.07.12r.
Oryginał: nie
Dedykacja:nie
Co wysłałam:e-mail
Uwagi:Kilka wymarzonych autografów

Ps.Przepraszam,ze nie które zdjęcia nie są przekręcone,ale nie mogę coś ich przekręcić:-(

5 komentarzy:

  1. Też mam autograf PZPN. Udało ci się znaleźć autograf Lewandowskiego? Mnie niestety na razie nie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaki email jest do PZPN ? jak mam go znaleźć bo ty chyba podalaś stronkee tak.?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć.Fajny blog,super kolekcja.Zapraszam do obejrzenia mojej: autografymagoli.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń