poniedziałek, 21 listopada 2011

Jennifer Aniston,Halle Berry,Jessica Biel

Hej,przepraszam,że od razu jak przyszły grafy nie napisałam o nich,ale nie miałam czasu.:)

Autograf Jennifer Aniston  

Adres:jenniferaniston@studiofanmail.com
Data wysłania:22.08.11r.
Data otrzymania:.14.11.11r.
Oryginał: nie
Dedykacja: nie
Co wysłałam: e-mail
Uwagi:-

Autograf Halle Berry  

Adres:halleberry@studiofanmail.com
Data wysłania:27.08.11r.
Data otrzymania:.14.11.11r.
Oryginał: nie
Dedykacja: nie
Co wysłałam: e-mail
Uwagi:-

Autograf Jessici Biel 

Adres:jessicabiel@studiofanmail.com
Data wysłania:22.08.11r.
Data otrzymania:.16.11.11r.
Oryginał: nie
Dedykacja: nie
Co wysłałam: e-mail
Uwagi:ładne zdjęcie

3 komentarze:

  1. http://evade-autografy.blogspot.com/
    Zapraszam na NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;D Jednak szkoda , ze to wszystko PP ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbierasz PP? Ja już tego nie zbieram, ale fakt dobre i to, szczególnie, jeżeli się tego kogoś lubi. ;-)
    Zapraszam do mnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń