piątek, 28 października 2011

Magda Gessler,Beata Kozidrak

Cześć,przepraszam,że tak długo nie pisałam,ale nie miałam czasu szkoła itd..Cieszę się z tych autografów,ponieważ autograf Magdy Gessler jest jednym z moich wymarzonych grafów,a autograf Beaty Kozidrak już posiadam,ale na innym zdjęciu.

Autograf Magdy Gessler:

Adres:jgorzelinska@me.com
Data wysłania:27.08.11r.
Data otrzymania:.11.10.11r.
Oryginał: tak:
Dedykacja: nie
Co wysłałam: e-mail do menadżerki
Uwagi:Cieszę się z tego grafu,bo bardzo lubię p.Magdę

Autograf Beaty Kozidrak:

Adres:ewa@bajm.pl
Data wysłania:28.08.11r.
Data otrzymania:20.10.11r.
Oryginał: tak:
Dedykacja: nie
Co wysłałam: e-mail do menadżerki
Uwagi:Ładne zdjęcie :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję, zapraszam na NN
    http://evade-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdo gessler nieobraz sie jestem twoja fanka ale i takze jedtem fanka beaty kizidrak bylam na jej koncercie40 lecia bajmu bo pochodze z lublina ale w przyszlisci zamierzam spotkac sie z beata kozidrak i miec dom w lublinie w warszawie i w hiszpanii. Hiszpania to mije ulubione miadto i klimaty w 100%.Dlatego widzialam twuj dom magdo gessler i dom beaty kozidrak bo ogladam program. gwiazdy prywatnie. Takze jestem fanka dody i beaty kozidrak kocham beate💖💕💕💌.

    OdpowiedzUsuń