czwartek, 29 września 2011

Eliza Doolitte,Monika Kuszyńska,Marcin Kusznierewicz

Cześć przepraszam,że piszę dopiero teraz,ale w poniedziałek nie miałam czasu.To jeszcze się nie zdarzyło,że w ciągu miesiąca dostałam aż 7 autografów,nie mogę w to uwierzyć mam nadzieję,że będzie tak dalej,ale dobra przechodzę już do grafów.

Autograf Elizy Doolitte

Adres:Julia@atcmanagement.com
Data wysłania:16.08.11r.
Data otrzymania:26.09.11r.
Oryginał: tak:
Dedykacja: nie
Co wysłałam: e-mail do menadżera
Uwagi:Cieszę się z tego grafu bo lubię Elizę

Autograf Moniki Kuszyńskiej

Adres:management@monikakuszynska.pl
Data wysłania:27.08.11r.
Data otrzymania:26.09.11r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam: e-mail
Uwagi:-

Autograf Marcina Kusznierewicza



Adres:joanna.pawlak@kusznierewicz.pl
Data wysłania:17.08.11r.
Data otrzymania:29.08.11r.
Oryginał: tak
Dedykacja:tak
Co wysłałam: e-mail
Uwagi:-

2 komentarze:

  1. http://evade-autografy.blogspot.com/
    Zapraszam. U mnie NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://evade-autografy.blogspot.com/
    Zapraszam, NN !

    OdpowiedzUsuń